Shop Mobile More Submit  Join Login
i made this cuz beavis and butthead rock :#1: :couch: :teevee:
Add a Comment:
 
:iconiceflower213:
iceflower213 Featured By Owner May 15, 2012
tat beavis and butthead alright. tat is so awsome
Reply
:iconello4123:
ello4123 Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Artist
...
Reply
:iconsoulfma213:
soulfma213 Featured By Owner Dec 7, 2011  Hobbyist Artist
FEEL THE WRATH OF MY BUNGHOLIO~!!!!
hehehehe, fire
Reply
:icontimmayrod2700:
Timmayrod2700 Featured By Owner Jul 26, 2011  Hobbyist General Artist
Huhuhuhuh!!!!!!!! :iconbuttheadplz:
Reply
:icong0thicragd0ll:
G0THICRAGD0LL Featured By Owner Apr 20, 2011
LAWL
but wtf is with the picture of gir? :icongir2plz:
Reply
:iconwitch22499:
WITCH22499 Featured By Owner Mar 5, 2011
oh...my...god. how lovely, but , still good work, i guess.
Reply
:iconxgazemilyx:
xGazEmilyx Featured By Owner Mar 2, 2011   Traditional Artist
lol!!Me loves!!
Reply
:iconaxelroxmasox:
AXELROXMASOX Featured By Owner Aug 18, 2010
LOL
Reply
:iconbrandiedrew:
brandiedrew Featured By Owner Jul 10, 2010
confusing but pimpin
Reply
:icondethmanga-lucky7:
dethmanga-lucky7 Featured By Owner May 13, 2010
Beavis and Butt-head rule!!

:beavis: :butt-head:

:iconbeavisplz::iconbutt-headplz:
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Oct 24, 2009
god this is like 4 years old and i dont know how many people have favorited it now. im probbly getting into 3D animation its so much easier than flash.
Reply
:iconwolfensteiner:
Wolfensteiner Featured By Owner Jul 4, 2008
Beavis and Butt-head kick ass!
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Oct 24, 2009
oh yeah i took German wolfenstein means wolf stone so your a wolf stoner XD
Reply
:iconwolfensteiner:
Wolfensteiner Featured By Owner Oct 24, 2009
lol
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Jul 5, 2008
they do :D anyways im a begginner at flash and me and austen55555 (my brother hes better at flash >.<;) are working on a movie called the asylum it should come out in a few months (it will be most random flash EVER)
Reply
:iconwolfensteiner:
Wolfensteiner Featured By Owner Jul 6, 2008
Sweet let me know when you finish it cause I like random stuff. See check this out

[link]

[link]

[link]
Reply
:iconjoshin4eva:
joshin4eva Featured By Owner Jan 30, 2008
I LOVE BEAVIS AND BUTT-HEAD!
Reply
:iconbrandiedrew:
brandiedrew Featured By Owner Jul 10, 2010
me too dude ur default picture thang is butterssssssss!!!!!!!!!!!1
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Feb 5, 2008
thx
I LIKE SOUTH PARK!!
Reply
:icondrakanifox:
Drakanifox Featured By Owner Dec 28, 2007  Student Traditional Artist
They do rock. They are the funniest cartoon since family guy.
Reply
:iconmicrowavednoodles:
MicrowavedNoodles Featured By Owner Aug 24, 2008   Writer
Dude. B&B is WAY more funny than Family Guy. FG is sooo predictable after a few episodes. Especially the new season.
Reply
:icondrakanifox:
Drakanifox Featured By Owner Aug 24, 2008  Student Traditional Artist
i know.
Reply
:iconmicrowavednoodles:
MicrowavedNoodles Featured By Owner Aug 24, 2008   Writer
Mmmyep.
Reply
:icondrakanifox:
Drakanifox Featured By Owner Aug 24, 2008  Student Traditional Artist
beavis and butthead are very funny
Reply
:iconmicrowavednoodles:
MicrowavedNoodles Featured By Owner Aug 24, 2008   Writer
...Yes. Yes they are. : D
Reply
:icondrakanifox:
Drakanifox Featured By Owner Aug 25, 2008  Student Traditional Artist
like, which episode is your favorite? mines "babysitting" "Hard sell" "choke" "The pipe of doom" and "Dream on"
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Oct 24, 2009
pipe of doom XD
Reply
:iconmicrowavednoodles:
MicrowavedNoodles Featured By Owner Aug 25, 2008   Writer
Definately "Beavis & Butt-head are Dead". Best way to end a series EVER. XP
Reply
(2 Replies)
:iconshadowdagangsta:
ShadowDaGangsta Featured By Owner Jun 4, 2007   Traditional Artist
they sure do
Reply
:icongreat-5:
Great-5 Featured By Owner May 9, 2007  Hobbyist General Artist
ROFL!!! I love B&B!
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Jun 5, 2008
dooms cool 2
Reply
:iconawhamburgers:
AwHamburgers Featured By Owner Feb 1, 2007   Writer
LMAO!Its Beavis and Butthead as stick people!WHOOT!
Reply
:iconfuruba-fangirl:
Furuba-Fangirl Featured By Owner Jun 26, 2006
i love beavis and butthead xD i havent seen it in forever, though.
Reply
:iconcrazyjay55555:
crazyjay55555 Featured By Owner Jan 29, 2008
btw um you can find beavis and butthead on youtube:P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 24, 2006
Image Size
36.1 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,976
Favourites
42 (who?)
Comments
36
Downloads
109
×